2013. december 5.

Stílusváltás



Az én szeretett internetes naplóm követőinek biztosan feltűnt, hogy megváltozott a Sünis kanál külalakja. Ennek több oka is van: az egyik az, hogy meguntam a régit (bizony, ez is előferdül néha az ember lányával), a másik pedig az, hogy egy ideje már csak az én receptjeim láthatóak a blogon.
Épp ideje volt hát váltani. Bár a blog kapcsán a kék különböző árnyalataiba voltam beleszerelmesedve (főleg a világoskékbe), de a betűtípusba már egyre kevésbé. Mivel amúgy is régóta szemeztem a szebb, nőiesebb vonalvezetésű betűkkel, ezért most kénytelen voltam megválni imádott kékemtől, mert egyrészt más színeket is kedvelek ám, másrészt ez az új betű jobban tetszett valamilyen melegebb árnyalattal. Sajnos így se lett pont olyan, amilyet akartam, de a Blogger nem tette lehetővé a még tetszetősebb külsőt.
A fazonírozást nem akartam túlzásba vinni, mert az én drága sünis kanalamtól azért mégse válhattam meg. Elvégre hű társam a konyhában, ill. „ő” a blog névadója is egyben. Így aztán továbbra is ott díszeleg őkelme a fejlécen. :)

Bízom benne, kedves Olvasóim, hogy ez az új külső is tetszik nektek! Remélem, a jövőben is szívesen csemegéztek majd a receptjeim közül, és meg tudlak örvendeztetni benneteket még jó pár finomsággal! ;)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett az új Sünis! :D Bár én a régit is imádtam, de tény, hogy néha kell a váltás az ember lelkének! :)
    Ügyes vagy nagyon! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ágikám, nagyon örülök, hogy tetszik az új külső! Izgultam ám, hogy mit szólsz hozzá. Tegnap éjjel heves szívdobogások közepette zajlott a változtatás, még mosolyogtam is magamon, hogy ugyan már, miért kell izgulni. :) De persze ez mégis izgis dolog. Kicsit szomorkodtam is, mert én is szerettem a régit, olyan kis játékos volt. És hát a kék.....

      Törlés
    2. :D Egyszer se bánkódj! Persze érthető, ha az ember egy megszokott dolgon változtat. De az egészben az a legjobb, hogy bármikor lehet újra kék, ha azt szeretnéd.
      Egy biztos én szeretem így, ahogy van! :D ♥

      Törlés
    3. Annyira azért nem bánkódom.... :) Igen, vissza lehet csinálni, de nem valószínű. Csak a virágmintáimat találjam meg! Az tényleg hiányzik. Olyan jó, hogy tetszik neked így is a blog! Puszi érte! <3

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Csilla, nagyon aranyos vagy, hogy írtál! :) Örülök, hogy tetszik neked is!

      Törlés