2012. augusztus 10.

Sárgadinnyés gyümölcssaláta





Ha nyár, akkor dinnye. Imádom a mézédes sárgadinnyét, de eddig csak magában fogyasztottam, más gyümölcsökkel eszembe sem jutott párosítani, annyira megállja a helyét magában. Most mégis sort kerítettem arra, hogy egyéb gyümikkel is összeházasítsam. Jó ötletnek bizonyult. Evés közben bolondos játékot űztem, amikor a salátában lévő különböző gyümölcsöket eszegettem: Juhú, megint dinnye!-felkiáltással örvendeztem, amikor ismét egy dinnyedarab került a fogam alá – nekem ui. ez a kedvencem a felsoroltakból.
A maradék dinnyelevet Leopold cicám iszogatta ki a héjból. :)

Hozzávalók 2 személyre:

1 közepes nagyságú sárgadinnye
2 őszibarack
2 körte
8 szem koktélcseresznye
8 szem nagy szemű szőlő

elkészítés:

  1. A dinnyét félbevágjuk, magjait kiszedjük, és dinnyekanállal vagy mokkáskanállal kis gömböket faragunk ki a gyümölcs húsából.
  2. A koktélcseresznyét és a szőlőszemeket félbevágjuk, utóbbiból eltávolítjuk a magokat.
  3. A barackot és a körtét meghámozzuk, félbevágjuk, magházukat kivesszük és felkockázzuk.
  4. A dinnyehéjakba töltjük a gyümölcsöket, behűtjük, majd tálaljuk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése