2012. augusztus 17.

Fokhagymás-petrezselymes csirkeragu





Amikor ma nekifogtam a főzésnek, és elővettem jó ismerősünket, a csirkemellet a hűtőből, még nem tudtam, mihez kezdjek vele. Pontosabban, az világos volt, hogy nem fogok vele hajat mosni, de az még nem, hogy mit főzzek belőle. Aztán egy korábban a Kifőztük magazinban olvasott receptre emlékezve hirtelen megvilágosodtam: a konyha- és hűtőszekrényben szétnézve az alább felsorolt hozzávalókat szedtem össze.
Házi készítésű főtt tészta feltétjeként ettük.




Hozzávalók 2-3 személyre:

40 dkg csirkemellfilé
10 dkg húsos szalonna
4 nagy gerezd fokhagyma
2 ek. tejföl
1 ek. mustár
őrölt fekete bors
½ mk. őrölt szerecsendió

1 csokor petrezselyemzöldje

elkészítés:

  1. A bacont felkockázzuk, és serpenyőben addig pirítjuk, hogy kiengedje a zsírját. Hozzáadjuk a felaprított fokhagymát, és 2-3 percig sütjük.
  2. Rátesszük a kisebb kockákra vágott, sóval, őrölt borssal ízesített húst, és lepirítjuk.
  3. Belekeverjük a mustárt, a tejfölt, a szerecsendiót, az apróra vágott petrezselyemzöldet, és készre pároljuk. Főtt tésztára, ill. rizs vagy sült krumpli mellé adjuk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése